četvrtak, 5. lipnja 2014.

Limun keksi...


Prva riječ. Osvježavajuće. Druga. Kiselkasto. Treća. Slatko. Četvrta. Prhko. Peta. Fiiiinoooo! ...
mogu unedogled riječima opisivati ove divne kekse, ali jedino ako ih sami isprobate dobiti ćete pravi dojam finoće. 

Jako volim kekse, i već sam ih odavno prestala kupovati. Radije ih napravim sama. Jednostavni su za napraviti, a okuse možete izmijenjivati prema raspoloženju. ;)



Recept:
Tijesto:

  • 125 g (6 žlica omekšalog) maslaca
  • 100 g (3/4 šalice šećera)
  • 2 jaja
  • 1 limun (sok i korica)
  • 300 g (2 šalice oštrog brašna)
  • 1 žličica praška za pecivo


Glazura:
  • 200 g (2 šalice šećera u prahu)
  • sok 1 limuna

Ukras:
  • limunova korica
  • šećer

Postupak:
  • U zdjelu dobro mikserom izradite maslac i šećer
  • Dodajte jaja, limunov sok i naribanu koricu, izmiksajte
  • Dodajte brašno sa praškom za pecivo, te miksajte dok se sve dobro ne sjedini
  • Na pleh stavite papir za pečenje, te pobrašnjenim rukama oblikujte pravokutnik dimenzija cca 10cm x 20cm x 1cm
  • Pecite na 180 C 25 min
  • Ostavimo 10 min da se malo ohladi
  • Izrežemo kekse dimenzije 1 cm x 10 cm (ili po želji), te ih okrenemo bočno, i vratimo u pećnicu na 10 min
  • Izvadimo i okrenemo na drugu stranu zadnjih 10 min
  • Ostavimo da se skroz ohlade
  • Za glazuru pomiješamo šećer u prahu sa limunovim sokom, dok ne dobijemo gustu smjesu
  • Prelijemo preko keksa i odmah posipamo mješavinom limunove korice i šećera

Uzimala sam mjeru šalice od jogurta (cca 2 dcl). 
Keksi mogu stajati do 10 dana u metalnoj kutiji ili u vrećici za zamrzavanje.






Dobar tek!

Tihana







4 komentara:

  1. Limunkaste keksiće obožavam i ovi mi jako lijepo izgledaju ! Inače i sama radije napravim domaće keksiće nego da ih kupim .

    OdgovoriIzbriši
  2. ovi su stvarno jako fini i super jednostavni ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kada sam otkrila Vaš blog i stranicu na fejsu, ja, koja sam totalni antitalent za radit kolače uživam, jer je sve jednostavno za napravit, a preeefino ! Ispada mi sve odlično !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajmeee ovaj komentar mi je uljepšao dan.. :) puno hvala na ovako divnim rijecima! to je i bit mog bloga.. radi ovoga sam se upustila u ovo... da pokazem da i jednostavne stvari mogu biti u isto vrijeme i fine i lijepo izgledati... a moze ih ama bas svatko napraviti!
      nadam se da cete ih i dalje isprobavati! ;) ako zelite mozete mi i poslati fotke pa ih stavim na fejs... ;)

      Izbriši